Gmina Szprotawa wzywa rodzica/ opiekuna prawnego/ pełnoletniego uczenia, który otrzymał sprzęt komputerowy (wraz z oprogramowaniem i akcesoriami) w ramach projektu grantowego – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” do złożenia oświadczeń o prawidłowym wykorzystaniu sprzętu w terminie od 01 do 29 lipca 2024 r.
- Oświadczenia należy dostarczać w formie papierowej do siedziby Urzędu Miejskiego w Szprotawie:
- osobiście do Biura Obsługi Klienta (parter) w godzinach pracy Urzędu,
- przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Szprotawie, ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa.
W przypadku wątpliwości, co do prawidłowego wypełnienia oświadczenia można kontaktować się telefonicznie pod numerem 795-557-044 bądź osobiście w siedzibie tut. Urzędu – biurze Nr 19 B ( II piętro) – pani Grażyna Boczniewicz.